با هر کلیک به مشتریان خود نزدیک تر شوید

شروع تبلیغات

منطقه‌ی جغرافیایی

تبلیغتان را در استان یا استان‌‌های دلخواهتان پخش کنید. همچنین می‌‌توانید برای هر استان، یک تبلیغ متناسب با آن استان بسازید.

ساعات روز

تعیین کنید که تبلیغتان در کدام بازه‌‌ی زمانی از شبانه‌‌روز توزیع شود. همچنین می‌‌توانید هر زمانی که خواستید تبلیغتان را متوقف کنید و دوباره ادامه دهید.

موضوع برنامه‌ها

می‌‌توانید تبلیغ خود را در برنامه‌هایی که موضوع مرتبط با تبلیغ شما دارند، نمایش دهید تا بیشتر مخاطبانی تبلیغ شما را ببینند که به تبلیغتان علاقه دارند.

اپراتور موبایل

می‌توانید یک یا چند اپراتور را از بین اپراتورهای ایرانی یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل برای نمایش تبلیغ خود انتخاب کنید.

نوع اتصال به اینترنت

می‌توانید تبلیغتان را فقط برای کاربرانی نمایش دهید که از طریق یک یا چند تأمین‌کننده‌ی اینترنت خاص مانند شاتل، پارس‌آنلاین، افرانت و غیره به اینترنت متصل هستند.

برند گوشی تلفن همراه

می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط بر روی گوشی‌های مربوط به یک برند خاص (سامسونگ، سونی، هوآوی و غیره) نمایش داده شود.

انواع تبلیغات

تمام صفحه

تبلیغات تمام صفحه، تبلیغاتی هستند که در بین مراحل مختلف به کاربر نمایش داده می‌­شوند و معمولا برای بازی‌­ها مناسب هستند. در صورت پیاده­‌سازی صحیح، این روش موجب بهبود تجربه کاربری شده و مداخله‌­ای در روند استفاده‌­ی کاربر از برنامه ایجاد نمی­‌کند.

قیمت‌‌گذاری مزایده‌‌ای

در عدد برای قیمت‌‌گذاری تبلیغات از روش قیمت‌‌گذاری «مزایده‌‌ای» استفاده می‌‌شود. شما بیشترین مبلغی را که حاضرید به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ خود بپردازید، مشخص می‌‌کنید. سامانه‌ی عدد بر اساس مبلغ وارد شده و نیز بر اساس میزان استقبال کاربران از تبلیغتان، «امتیاز کیفی» تبلیغ شما را مشخص می‌‌کند. هر چقدر امتیاز کیفی تبلیغ شما بالاتر باشد، تبلیغ شما با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد و حجم بیشتری از شبکه‌‌ی تبلیغاتی را به خود اختصاص خواهد داد.

محاسبه‌ی هزینه‌ها بر اساس روش قیمت دوم

ممکن است برای بالا بردن سرعت نمایش تبلیغ خود در رقابت با سایر تبلیغ‌ها، بیشتر از حد لازم مبلغ مزایده‌‌ی خود را بالا ببرید و در نتیجه متضرر شوید. برای جلوگیری از این اتفاق، قیمت تبلیغ شما بر اساس روش «قیمت دوم» تعیین می‌‌شود. بدین معنی که، مبلغی که شما به ازای هر کلیک می­پردازید، برابر است با قیمتی که نفر پیش از شما تعیین کرده است. بنابراین، می‌توانید بدون اینکه هزینه‌ی شما بی‌دلیل بالا برود، مبلغ مزایده‌ای خود را افزایش دهید. قیمت نهایی هر کلیک همواره کمتر از مبلغ مزایده‌ای خواهد بود که شما تعیین کرده‌اید.

نحوه‌ی محاسبه‌ی امتیاز کیفی

هر چقدر امتیاز کیفی تبلیغ شما بالاتر باشد، تبلیغ شما با سرعت بیشتری نمایش داده خواهد شد. امتیاز کیفی تبلیغ‌ها بر اساس دو عامل سنجیده می‌شوند مبلغ مزایده‌ی تبلیغ: هر چه مبلغی که به عنوان حداکثر هزینه‌ی هر کلیک تعیین می‌کنید، بالاتر باشد، امتیاز کیفی تبلیغ شما نیز بالاتر خواهد بود. میزان استقبال کاربران از یک تبلیغ: هر چقدر نسبت تعداد کلیک‌های کاربران بر روی یک تبلیغ نسبت به دفعات نمایش آن بیشتر باشد، امتیاز کیفی آن تبلیغ نیز بالاتر خواهد بود. این نسبت را «کلیک‌شدگی» می‌نامیم.

گارانتی کلیک‌ها

تمام کلیک‌­های غیر واقعی با استفاده از الگوریتم­‌های پیچیده­ و به صورت لحظه‌­ای ردیابی شده و به هیچ وجه محاسبه نمی­‌شوند و در صورتی که افراد به هر طریقی بیش از یک بار بروی تبلیغ‌­های شما کلیک کنند، هر بار به مقصدی که شما تعیین کرده‌­اید هدایت می‌­شوند ولی تنها هزینه­‌ی یک کلیک برای شما منظور می‌­گردد.