قیمت پایه فقط ۳۰ تومان است

لازم نیست به ازای بازه‌ی زمانی تبلیغات یا فضای تخصیص یافته هزینه‌ای بپردازید

هزینه‌ها فقط بر اساس تعداد کلیک‌هایی که کاربران بر روی تبلیغات شما می‌کنند، محاسبه می‌شود.

کسب و کار بزرگ هستید؟

ما در عدد از روش قیمت‌گذاری مزایده‌ای استفاده می‌کنیم. هر چقدر کیفیت و قیمت تبلیغات شما بالاتر باشد، حجم بیشتری از شبکه‌ی تبلیغاتی ما به شما اختصاص داده خواهد شد. می‌توانید با بالا بردن قیمت هر کلیک، سرعت نمایش تبلیغات خود را بالاتر ببرید و جامعه‌ی مخاطبان خود را گسترده‌تر کنید.

کسب و کار کوچک هستید؟

شما می‌توانید تبلیغات خود را تنها با پنجاه هزار تومان آغاز کنید. ما با همین مقدار پول، تبلیغات شما را به «صدها هزار» کاربر نشان می‌دهیم.

برنامه‌نویس کافه‌بازار هستید؟

می‌توانید برنامه‌ی خود را در عدد تبلیغ کنید. اگر برنامه‌ی شما غیررایگان است، تبلیغتان را فقط به کاربرانی نشان می‌دهیم که بازار را روی گوشی خود نصب کرده‌اند و وارد حساب کاربری خود شده‌اند. به این ترتیب، فقط کاربرانی روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند که آماده‌ی خریدن برنامه‌ی شما هستند.

قیمت‌گذاری هوشمندانه‌ی عدد

عدد به شما کمک می‌کند تا متناسب با حجم سرمایه خود، بهینه و مؤثر هزینه کنید

قیمت‌گذاری مزایده‌ای

در عدد برای قیمت‌گذاری تبلیغات از روش قیمت‌گذاری «مزایده‌ای» استفاده می‌شود. شما بیشترین مبلغی را که حاضرید به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ خود بپردازید، مشخص می‌کنید. سامانه‌ی عدد بر اساس مبلغ وارد شده و نیز بر اساس میزان استقبال کاربران از تبلیغتان، «امتیاز کیفی» تبلیغ شما را مشخص می‌کند. هر چقدر امتیاز کیفی تبلیغ شما بالاتر باشد، تبلیغتان با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد و حجم بیشتری از شبکه‌ی تبلیغاتی را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین در شرایطی که میزان رقابت در یک حوزه‌ی هدفمندی مشخص (مثلاً شهر تهران، یا ساعات پرطرفدارتر شبانه‌روز) بالا باشد، تبلیغی که امتیاز کیفی بالاتری داشته باشد، از بخت بیشتری برای نمایش در آن حوزه برخوردار خواهند بود. به مبلغی که شما به عنوان حداکثر هزینه‌ی هر کلیک تعیین می‌کنید، «مبلغ مزایده‌ای» گفته‌ می‌شود.

محاسبه‌ی هزینه‌ها بر اساس روش قیمت دوم

ممکن است برای بالا بردن سرعت نمایش تبلیغ خود در رقابت با سایر تبلیغ‌ها، بیشتر از حد لازم مبلغ مزایده‌ی خود را بالا ببرید و در نتیجه متضرر شوید. برای جلوگیری از این اتفاق، قیمت تبلیغ شما بر اساس روش «قیمت دوم» تعیین می‌شود. بدین معنی که پس از رتبه‌بندی تبلیغ‌ها به ترتیب امتیاز کیفی، مبلغی که شما به ازای هر کلیک می‌پردازید، برابر است با کمترین قیمتی که اگر به عنوان مبلغ مزایده انتخاب کرده بودید، باز هم تبلیغ شما امتیاز کیفی بیشتری نسبت به امتیاز کیفی رتبه‌ی بعدی کسب می‌کرد. در نتیجه، اگر شما برای اطمینان از نمایش گسترده‌ی تبلیغات خود، مبلغ مزایده‌ای انتخاب کنید که از مقدار متداول سامانه بالاتر باشد، موتور تبلیغات عدد به صورت خودکار هزینه‌ی کمتری نزدیک به هزینه‌ی تعیین شده توسط سایر رقبا برای تبلیغ شما منظور می‌کند. بنابراین، می‌توانید بدون اینکه هزینه‌ی شما بی‌دلیل بالا برود، می‌توانید مبلغ مزایده‌ای خود را افزایش دهید. قیمت نهایی هر کلیک همواره کمتر از مبلغ مزایده‌ای خواهد بود که شما تعیین کرده‌اید.

نحوه‌ی محاسبه‌ی امتیاز کیفی

هر چقدر امتیاز کیفی تبلیغ شما بالاتر باشد، تبلیغ شما با سرعت بیشتری نمایش داده خواهد شد. امتیاز کیفی تبلیغ‌ها بر اساس دو عامل زیر سنجیده می‌شوند:

  • مبلغ مزایده‌ی تبلیغ: هر چه مبلغی که به عنوان حداکثر هزینه‌ی هر کلیک تعیین می‌کنید، بالاتر باشد، امتیاز کیفی تبلیغ شما نیز بالاتر خواهد بود.
  • میزان استقبال کاربران از یک تبلیغ: هر چقدر نسبت تعداد کلیک‌های کاربران بر روی یک تبلیغ نسبت به دفعات نمایش آن بیشتر باشد، امتیاز کیفی آن تبلیغ نیز بالاتر خواهد بود. این نسبت را «کلیک‌شدگی» می‌نامیم.