هدفمند تبلیغ کنید

تفاوت عدد با سایر رسانه های تبلیغاتی هدفمند بودن آن است

منطقه‌ی جغرافیایی

تبلیغتان را در استان یا استان‌های دلخواهتان پخش کنید. همچنین می‌توانید برای هر استان، یک تبلیغ متناسب با آن استان بسازید.

ساعات روز

تعیین کنید که تبلیغتان در کدام بازه‌ی زمانی از شبانه‌روز توزیع شود. همچنین می‌توانید هر زمانی که خواستید تبلیغتان را متوقف کنید و دوباره ادامه دهید.

موضوع برنامه‌ها

می‌توانید تبلیغ خود را در برنامه‌هایی که موضوع مرتبط با تبلیغ شما دارند، نمایش دهید تا بیشتر مخاطبانی تبلیغ شما را ببینند که به تبلیغتان علاقه دارند.

اپراتور موبایل

انتخاب کنید که تبلیغتان برای کاربران کدام اپراتورهای تلفن همراه نمایش داده شود. می‌توانید یک یا چند اپراتور را از بین اپراتورهای ایرانی یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل برای نمایش تبلیغ خود انتخاب کنید.

نوع اتصال به اینترنت

می‌توانید کاربران را بر اساس نوع اتصالشان به اینترنت هدف قرار دهید. مثلاً ممکن است بخواهید تبلیغتان را فقط برای کاربرانی نمایش دهید که از طریق اینترنت تلفن همراه (جی‌پی‌آر‌اس)‌ یا یک یا چند تأمین‌کننده‌ی اینترنت خاص مانند شاتل، پارس‌آنلاین، افرانت و غیره به اینترنت متصل هستند.

برند گوشی تلفن همراه

می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط بر روی گوشی‌های مربوط به یک برند خاص (سامسونگ، سونی، هوآوی و غیره) نمایش داده شود.

کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید

بر خلاف تبلیغات سنتی در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری، در اینجا لازم نیست از کاربران انتظار داشته باشید که پس از دیدن تبلیغ شما، نشانی وبسایت یا شماره‌‌ی تلفن شما را به خاطر بسپارند. بلکه می‌توانید تبلیغ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به وبسایتتان هدایت شوند یا با شماره‌ی تلفنی که مد نظر شماست، تماس بگیرند. همچنین می‌توانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه‌ی اینستاگرام خود، صفحه‌ی برنامه‌ی خود در کافه‌بازار یا اپ‌استور، آگهی خود در دیوار، آلبوم موسیقی خود در بیپ‌تونز و مانند آن هدایت کنید.

نگران کلیک‌های تکراری نباشید

عدد با استفاده از روش‌های مختلفی که گهگاه با محاسبات آماری پیچیده‌ای همراه است، کلیک‌های تکراری را تشخیص می‌دهد و از شمردن آنها خودداری می‌کند. بنابراین در صورتی که یک نفر در یک بازه‌ی زمانی مشخص بیش از یک بار بر روی تبلیغ‌های شما کلیک کنند، با این که هر بار به مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، هدایت می‌شود، ولی تنها هزینه‌ی یک کلیک برای شما منظور می‌شود.

آمار تبلیغات خود را لحظه به لحظه دنبال کنید

به محض شروع تبلیغات در عدد، می‌توانید با استفاده از پنل کاربری خود در هر لحظه از شبانه‌روز، آخرین آمار مربوط به تبلیغات خود شامل تعداد دفعات نمایش، تعداد کلیک‌های کاربران، سرعت نمایش تبلیغ و مانند آن را مشاهده کنید. همچنین هر وقت که تمایل داشته باشید، می‌توانید محتوای تبلیغ خود را ویرایش کنید و یا تنظیمات زمانی یا تنظیمات هدفمندی آن را تغییر دهید تا تبلیغ مؤثرتری داشته باشید.

از مشاوره ی تبلیغاتی رایگان بهره ببرید

در صورتی که می‌خواهید در عدد تبلیغ کنید و نگران کارآمد نبودن تبلیغ خود هستید، می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. کارشناسان ما آماده‌اند تا در زمینه‌ی طراحی تبلیغ، تنظیمات مربوط به هدفمندی و موارد دیگر به شما کمک کنند. کافی است با ما تماس بگیرید تا ارتباط ما با شما آغاز شود.

بهینه هزینه کنید

با تبلیغات در عدد، هزینه‌ی تبلیغاتی بسیار کمتری در مقایسه با هزینه‌ی سنگین تبلیغات در بیلبوردها و رسانه‌های صوتی و تصویری می‌پردازید و در ضمن، فقط به ازای کاربرانی هزینه می‌کنید که به تبلیغ شما علاقه دارند و با کلیک بر روی آن قصد دارند اطلاعات بیشتری درباره‌ی شما کسب کنند.

درباره‌ی تعرفه‌ها بیشتر بدانید

تبلیغات متنوع بسازید

شما می‌توانید با وارد کردن چند عبارت ساده تبلیغ خود را در عدد ثبت کنید؛ ولی اگر چند متن ساده پاسخگوی نیاز شما نیست، می‌توانید تبلیغ خود را در قالب یک تصویر طراحی کنید تا برای مخاطبان جذاب‌تر باشد. اگر حتی یک تصویر نیز برای شما محدودیت ایجاد می‌کند، می‌توانید با استفاده از تصاویر متحرک، بنرهای تبلیغاتی مؤثرتری داشته باشید.

تبلیغ خود را در چند دقیقه بسازید

۱

وارد شوید

بدون نیاز به ساختن حساب کاربری، با استفاده یکی از حسابهایتان در کافه بازار، گوگل یا یاهو وارد سیستم شوید.

۲

بنر تبلیغاتی بسازید

با استفاده از امکانات پنل عدد، تبلیغ خود را طراحی کنید و جامعه ی هدف خود را مشخص کنید.

۳

دیده‌شوید

با فشار دادن یک دکمه، در معرض دید میلیون‌ها کاربر تلفن همراه قرار بگیرید.