با هر کلیک به مشتریان خود نزدیک تر شوید

شروع تبلیغات

منطقه ی جغرافیایی

تبلیغ خود را در منطقه جغرافیایی دلخواهتان پخش کنید. شما می‌‌توانید برای هر استان، شهر یا منطقه یک تبلیغ متناسب با آن بسازید.

ساعات روز

با شناختی که از مخاطبان خود دارید، ساعاتی از شبانه روز را انتخاب کنید که احتمال مشاهده تبلیغ شما توسط مخاطبان هدفتان افزایش یابد.

موضوع برنامه ها

تبلیغ خود را در برنامه هایی نمایش دهید که موضوع مرتبط با کسب و کار شما داشته و یا مخاطبان آنها به محتوای تبلیغ شما علاقه مندی بیشتری داشته باشند.

اپراتور موبایل

می‌توانید یک یا چند اپراتور را از بین اپراتورهای ایرانی یعنی ایرانسل، همراه اول و رایتل برای نمایش تبلیغ خود انتخاب کنید.

نوع اتصال به اینترنت

می‌توانید تبلیغتان را فقط برای کاربرانی نمایش دهید که از طریق یک یا چند تأمین کننده‌ی اینترنت خاص مانند شاتل، پارس‌آنلاین، افرانت و غیره به اینترنت متصل هستند.

برند گوشی تلفن همراه

می‌توانید تعیین کنید که تبلیغ شما فقط بر روی گوشی‌های مربوط به یک برند خاص (سامسونگ، سونی، هوآوی و غیره) نمایش داده شود.

انواع تبلیغات

تبلیغ تمام‌صفحه

تبلیغات تمام صفحه، تبلیغاتی هستند که در بین مراحل مختلف به کاربر نمایش داده میشوند و معمولا برای بازی ها مناسب هستند. در صورت پیاده سازی صحیح، این روش موجب بهبود تجربه کاربری شده و مداخله ای در روند استفاده ی کاربر از برنامه ایجاد نمی کند.

قیمت گذاری مزایده ای

در روش قیمت‌‌ گذاری مزایده ‌ای، شما سقف هزینه ‌ای را که حاضرید برای هر کلیک بپردازید، تعیین می ‌کنید که به آن «مبلغ مزایده ای» گفته می ‌شود. سیستم، با توجه به مبلغ مزایده ای و درصد کلیک ‌شدگی، «امتیاز کیفی» هر تبلیغ را محاسبه می ‌کند. هر چه مبلغ مزایده‌ و درصد کلیک ‌شدگی یک تبلیغ بیشتر باشد، امتیاز کیفی آن تبلیغ بیشتر خواهد بود. با افزایش امتیاز کیفی، اولویت نمایش تبلیغ افزایش یافته و درصد بیشتری از شبکه‌ ی تبلیغاتی را به خود اختصاص می‌ دهد.

محاسبه ‌ی هزینه‌ ها بر اساس روش قیمت دوم

ممکن است برای بالا بردن سرعت نمایش تبلیغ خود در رقابت با سایر تبلیغ‌ ها، بیشتر از حد لازم مبلغ مزایده ا‌‌ی خود را بالا ببرید و در نتیجه متضرر شوید. برای جلوگیری از این اتفاق، قیمت تبلیغ شما بر اساس روش «قیمت دوم» تعیین می شود. بدین معنی که مبلغی که شما به ازای هر کلیک می پردازید، برابر است با قیمتی که نفر پیش از شما تعیین کرده است. بنابراین، می‌ توانید بدون اینکه نگران افزایش بی دلیل هزینه‌ ی تبلیغات خود باشید، مبلغ مزایده‌ای خود را افزایش دهید. به عبارت دیگر قیمت نهایی هر کلیک همواره کمتر از مبلغ مزایده ‌ای خواهد بود که شما تعیین کرده‌ اید.

امتیاز کیفی

هر چقدر امتیاز کیفی تبلیغ شما بالاتر باشد، تبلیغ شما با سرعت بیشتری نمایش داده خواهد شد. امتیاز کیفی تبلیغ ها بر اساس دو عامل «مبلغ مزایده ای تبلیغ» و «میزان استقبال کاربران از یک تبلیغ» سنجیده می شود. مبلغ مزایده ای تبلیغ، توسط شما تعیین می شود و تاثیر مستقیم در ارتقای امتیاز کیفی تبلیغ دارد. عامل دیگر، میزان استقبال کاربران از یک تبلیغ می باشد که براساس نسبت کلیک های صورت گرفته به تعداد دفعات نمایش (نرخ کلیک شدگی) تعیین و موجب افزایش امتیاز کیفی می گردد.

گارانتی کلیک‌ها

تمام کلیک‌­های غیر واقعی با استفاده از الگوریتم­‌های پیچیده­ و به صورت لحظه‌­ای ردیابی شده و به هیچ وجه محاسبه نمی­‌شوند و در صورتی که افراد به هر طریقی بیش از یک بار برروی تبلیغ‌­های شما کلیک کنند، هر بار به مقصدی که شما تعیین کرده‌­اید هدایت می‌­شوند ولی تنها هزینه­‌ی یک کلیک برای شما منظور می‌­گردد.