پرسش‌های متداول تبلیغ‌دهندگان

روند نمایش تبلیغات دچار تغییر بزرگی نخواهد شد، جز این که تبلیغ‌دهندگان کنترل بیشتری بر قیمت و سرعت نمایش تبلیغات خود خواهند داشت. همچنین با استفاده از این روش، دیگر تبلیغی به علت بیشتر شدن هزینه‌ی هر کلیک از «حداکثر تعیین شده» متوقف نخواهدشد. برای مطالعه‌ی بیشتر در این زمینه، می‌توانید اینجا را مطالعه کنید.
خیر. «مبلغ مزایده‌» حداکثر هزینه‌ای است که شما حاضرید به ازای هر کلیک بپردازید. ولی هزینه‌ی منظور شده برای هر کلیک با توجه به میزان رقابت موجود در شبکه، بین ۳۰۰ ریال تا مبلغ مزایده‌ای که شما تعیین کرده‌اید، متغیر است. با افزایش مبلغ مزایده‌، تبلیغ شما درصد بیشتری از کل شبکه‌ی تبلیغاتی را به خود اختصاص می‌دهد.
بله. از آبان ماه امسال، عدد از روش مزایده‌ای برای نمایش تبلیغات استفاده می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با افزایش مبلغ مزایده‌‌‌ی تبلیغ خود، اولویت و سرعت نمایش آن را بیشتر کنید.
بله. سیستم عدد با استفاده از روش‌های مختلفی که گهگاه با محاسبات ریاضی و آماری پیچیده‌ای همراه است، کلیک‌های تکراری و تقلبی را تشخیص می‌دهد و آنها را از سیستم حذف می‌کند و تنها هزینه‌ی کلیک‌های مؤثر را از حساب شما کم می‌کند.
با داشتن تنها یک عکس با اندازه ۹۶۰ در ۱۴۴ هم می‌توانید تبلیغ خود را بسازید. هر چند بهتر است سه عکس مختلف با اندازه‌های ۹۶۰ در ۱۴۴، ۶۴۰ در ۹۶ و ۴۸۰ در ۷۲ پیکسل درست کنید. در عکس‌ بزرگتر که روی تبلت‌ها و گوشی‌های بزرگتر نمایش داده می‌شود، جزئیات بیشتر و در عکس کوچکتر که روی گوشی‌های کوچکتر نمایش داده می‌شود، اطلاعات خلاصه‌تری درباره‌ی کسب‌وکار خود بگنجانید تا تبلیغ‌تان از نظر بصری جذابتر باشد. حداکثر حجم قابل قبول برای هر کدام تصویرها به ترتیب ۴۰، ۷۰ و ۱۵۰ کیلوبایت است.
ما از تمام قالب‌های معمول مانند PNG ،JPEG و GIF که مرورگرهای معمول توانایی نمایش آنها را دارند، پشتیبانی می‌کنیم. همچنین می‌توانید از Animated GIF هم استفاده کنید.
نکات زیر می‌تواند در یافتن پاسخ به شما کمک کند: مکانیزم شمارش کلیک‌های در عدد با سرویس‌هایی مثل Google Analytics متفاوت است. برای شمارش کلیک‌های کاربران، عدد ابتدا یک مرحله Redirect انجام می‌‌دهد و کلیک‌ها در همین مرحله شمرده می‌شوند. سپس کاربر به وب‌سایت یا مقصد تبلیغ شما فرستاده می‌شود. ممکن است کاربران قبل از تمام شدن مرحله‌ Redirect و باز شدن مقصد تبلیغ، صفحه را ببندند، در صورتی که کلیک شما توسط عدد شمرده شده است. همچنین ثبت کردن آمار بازدیدکنندگان نیازمند اجرا شدن کدی است که سرویس‌هایی مثل Google Analytics در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صفحات وب‌سایت‌تان قرار دهید. ممکن است کاربران قبل از بارگذاری کامل صفحه‌ی شما و اجرا شدن کد شمارنده، صفحه‌ی شما را ببندند و آمار بازدیدشان ثبت نشود، مخصوصاً زمانی که این کد در قسمت‌های پائین‌تری از صفحه گنجانده شده باشد. از طرف دیگر، سرویس‌هایی مثل Google Analytics، مکانیزم‌های مختلفی برای تشخیص یکتایی کاربران دارند. یکی از این روش‌ها بررسی IP کاربران است؛ یعنی در صورتی که IP کاربران یکسان باشند، شمارنده‌ی سایت شما از شمردن این کاربرها خودداری می‌کند. خیلی از اوقات، سرویس‌های ایرانسل و همراه اول که به بخش قابل توجهی از کاربران موبایل سرویس می‌دهند، IP‌های محدود و مشترکی را در اختیار کاربران می‌گذارند و سبب گمراهی شمارنده‌های وبسایت‌ها می‌شوند. نکته‌ی دیگری که گهگاه باعث تفاوت در آمار‌ها می‌شود، این است که آماری که عدد ارائه ‌می‌دهد، براساس بازه‌های زمانی از لحظه‌ی کنونی است. مثلاً منظور از ۲۴ ساعت گذشته، امروز نیست و دقیقاً به ۲۴ ساعت گذشته اشاره دارد. به همین دلیل بهتر است آمار شمارنده‌ی سایت خود را در بازه‌های دقیق‌تر و پس از کامل شدن روز یا این بازه‌ها بررسی نمایید.